Verzorgenden IG Stichting Humanitas Rotterdam Hannie Dekhuijzen Zorg met Verblijf (IMZ) 32-36 uur per week

Hannie Dekhuijzen is een dynamisch verpleeghuis waar ouderen met dementie wonen. Zij leven in woongroepen met ruimte afdelingen waar zorg op maat wordt geleverd en waarin de mens centraal staat. Hannie Dekhuijzen is een huis in een wijk die leeft. De locatie is goed bereikbaar met openbaar vervoer en er is parkeergelegenheid aanwezig. Ben je nieuwsgierig? Kom dan de sfeer proeven!

Jij zorgt voor de cliënt
Denk jij ook in mogelijkheden? Jij weet wat de cliënt doormaakt, jij bent de expert. Wil je graag met je teamleden en de verpleegkundige de best mogelijke zorg bieden?
Neem de regie in eigen hand en solliciteer bij dit team. Zij kijken uit naar jou.

Humanitas zorgt voor jou

• Je kunt zelfstandig werken, met veel regelmogelijkheden. Jij bent de expert.
  • Wij bieden een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Een vaste arbeidsovereenkomst voor 32-36 uur per week (in onderling overleg);
  • Mogelijkheden van korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met een van de afdelingscoördinatoren:
Sylvia de Bruin coördinator afdeling Rijnhaven, via telefoonnummer 06-12460108;
Conny Feteris coördinator afdeling Leuvehaven, via telefoonnummer 06-53303684;
Leonie Wijnaldum coördinator afdeling Coolhaven, via telefoonnummer 06-33887895.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct