Wijkverpleegkundige (senior) Stichting Humanitas Rotterdam Lombardijen en Feijenoord ZORG THUIS (EMZ) 36 uur per week

Als wijkverpleegkundige bij Stichting Humanitas heb je een uitdagende functie met veel vrijheid. Je benadert zelfstandig huisartsen, gezondheids- en welzijnsdiensten en werft actief cliënten. Je bent de spin in het web van de zorg en je ondersteunt en coacht meerdere teams met complexe zorgvragers. De leden van het team bouwen op elkaars deskundigheid en professionaliteit.

Bij Humanitas werken wij volgens het kwaliteitskader wijkverpleegkundigen.
Voor de regio Lombardijen/Feijenoord zijn wij op zoek naar een ervaren wijkverpleegkundige voor 36 uur per week.

Wij vragen
Je hebt ervaring als wijkverpleegkundige in de thuiszorg en staat stevig in je schoenen. Je hebt een ondersteunende houding naar de cliënt en zijn netwerk en je bent oplossings- en resultaatgericht. Je bent in het bezit van het diploma Verpleegkundige niveau 5 (HBO –V) en een rijbewijs.

• Wij bieden een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Een vaste arbeidsovereenkomst;
  • Mogelijkheden van korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR)
Stichting Humanitas heeft een Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR) die adviseert over zorginhoudelijke zaken die direct van invloed zijn op de werkvloer. Gevraagd en ongevraagd. Bij het adviseren houdt de VAR zoveel mogelijk rekening houden met de beroepspraktijk. De adviezen dragen bij aan de professionalisering van de verpleegkundige en verzorgende beroepsgroep.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Carla Piket, Manager Gebied Zuid via 06 – 22920130 of cpiket@stichtinghumanitas.nl

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct