Verzorgende IG Stichting Humanitas Hoek van Holland Zorg Thuis (uren in overleg)

Wij zijn voor onze locatie Humanitas aan Zee in Hoek van Holland op zoek naar een verzorgende IG niveau 3 voor Zorg Thuis (extramuraal).

JIJ ZORGT VOOR DE CLIËNT
Denk jij ook in mogelijkheden? Jij weet wat de cliënt doormaakt, jij bent de expert. Wil je graag met je teamleden en de verpleegkundige de best mogelijke zorg bieden? Neem de regie in eigen hand en solliciteer bij dit team. Zij kijken uit naar jou!

HUMANITAS ZORGT VOOR JOU

• Je kunt zelfstandig werken, met veel regelmogelijkheden. Jij bent de expert;
  • Wij bieden een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd (vast contract) met uren in onderling overleg;
  • Mogelijkheden van korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Leonie Pascual, Manager Zorg & Welzijn. Je kunt haar bereiken via 06-200 38 556 of via de e-mail: lpascual@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct

Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn en de vergewisplicht zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Stichting Humanitas (Rotterdam, Capelle ad IJssel en Spijkenisse) biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3.500 medewerkers en 2.500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.