Psycholoog (parttime/fulltime) Stichting Humanitas Rotterdam per september 2020

Stichting Humanitas is op zoek naar een ervaren en ondernemende psycholoog met affiniteit voor de ouderenzorg. Het betreft een vacature waarbij de uren in overleg zijn (variërend van 16 tot 36 uur).

Organisatie
De organisatie levert onder meer zorg aan cliënten in verpleeghuizen met een somatische, revalidatie en psychogeriatrische indicatie. Voor de huidige vacature zijn er mogelijkheden om op onze recent geopende observatieafdeling te komen werken. Daarbij is de verwachting dat op korte termijn een GRZ-afdeling geopend wordt. Centraal bij het werken bij Humanitas staan het streven naar levensgeluk en kwaliteit van leven. Een positieve, levenslustige en vriendelijke houding is de basis van werken bij Humanitas. De afdeling psychologie werkt op verschillende intramurale locaties in Rotterdam, Spijkenisse, Hoogvliet en Hoek van Holland. Daarbij heeft de organisatie de ambitie om extramurale psychologische zorg te gaan leveren.
Het psychologenteam bestaat momenteel uit 1 GZ-psycholoog, 7 basispsychologen en twee psychodiagnostisch medewerkers.

Taken/verantwoordelijkheden:

• (Neuro)psychologisch onderzoek naar cognitie, stemming en gedrag;
  • Adviseren en begeleiden van zorgteams, behandelaren en mantelzorgers met betrekking tot de omgang met en begeleiding van cliënten;
  • Behandelen en begeleiden van individuele cliënten.

Functie-eisen:

• Afgeronde universitaire opleiding psychologie met relevante afstudeerrichting (bij voorkeur psychogerontologie of klinische neuropsychologie);
  • Kennis van en ervaring met (neuro)psychologische diagnostiek, teambegeleiding en individuele behandeling in de ouderenzorg;
  • Een (pro-)actieve, ondernemende, enthousiasmerende en betrokken rol binnen het psychologenteam en de organisatie;
  • Bezit van een rijbewijs, BAPD registratie en VGCT registratie hebben een pré.

• Een plezierige en collegiale werksfeer;
  • Een tijdelijk dienstverband met mogelijk uitzicht op verlenging;
  • Een interne GZ-opleiding.

Inlichtingen
Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met mw. Sadhena Ganpat, Psycholoog, via telefoonnummer 06-33206934 of via e-mailadres SGanpat@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct.

Psycholoog (parttime/fulltime) Stichting Humanitas Rotterdam per september 2020