Welzijnsmedewerker Stichting Humanitas Rotterdam De Steenplaat Zorg Met Verblijf (IMZ) 32 uur per week

Voor onze locatie De Steenplaat in Rotterdam-Feijenoord zijn wij op zoek naar een enthousiaste welzijnsmedewerker voor 32 uur per week.

Locatie de Steenplaat is mooi gelegen aan de Maas en biedt ruimte aan 50 bewoners verdeeld over 4 afdelingen (1 afdeling Somatiek en 3 PG afdelingen).

Je bent in het bezit van een diploma van een relevante beroepsopleiding op niveau 4 (bijvoorbeeld SPW 4/ MMZ 4) of een relevant diploma op MBO 3-niveau en hebt door kennis en ervaring een niveau 4 denkniveau verworven. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden zowel mondeling als in schrift. Je hebt een praktische, sociale instelling, bent zelfstandig, creatief en beschikt over een probleemoplossend vermogen. Je bent computervaardig en kunt organiseren en plannen.

Taken en verantwoordelijkheden
Als welzijnsmedewerker faciliteer je de invulling van een dag die voor de cliënt de moeite waard is. Je neemt de cliënt als vertrekpunt en geeft hier samen met de cliënt, mantelzorgers, vrijwilligers en medewerkers van het zorgteam invulling aan. Het coachen van alle betrokkenen is een belangrijk onderdeel van deze functie.

• Een plezierige werkplek met leuke en enthousiaste collega’s en zelfstandigheid;
  • Een arbeidsovereenkomst voor 32 uur per week;
  • Uitzicht op een vaste arbeidsovereenkomst;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, doorscholing en/of deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Erwin Spaans, Manager Zorg & Welzijn. Je kunt hem bereiken op 06-12086187.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct.