Medewerker verzorging Stichting Humanitas Alexander ZORG THUIS (EMZ) 24 uur per week

Voor de regio Rotterdam-Alexander zijn wij op zoek naar een medewerker verzorging voor de extramurale zorg.

Je wilt graag worden uitgedaagd om de beste mogelijkheid of oplossing te vinden voor de cliënt. Je bent in het bezit van het diploma Helpende Zorg & Welzijn niveau 2 met een medicijncertificaat, beschikt over eigen vervoer (auto/brommer) en hebt affiniteit met de ouderenzorg. Je bent flexibel, staat stevig in je schoenen en hebt goede sociale vaardigheden. Je toont je betrokken bij het zorgproces van de cliënten en vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Daarnaast is recente relevante werkervaring een absolute vereiste.

• Een arbeidsovereenkomst met uren in onderling overleg;
  • Een werkplek met prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden; van korting bij sporten tot doorscholing (niveau 3 bijvoorbeeld) en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marten IJzerman, Manager Zorg & Welzijn via telefoonnummer 06-19699243 of mailadres MIJzerman@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct.