Verzorgende IG Stichting Humanitas Spijkenisse ZORG THUIS (EMZ) uren in onderling overleg

Het team in Spijkenisse wil graag een nieuwe collega’s erbij. Het team wordt ondersteund door de wijkverpleegkundige en de manager om gezamenlijk op zoek te gaan naar de best mogelijke oplossingen voor de cliënten. Het team bouwt op elkaars deskundigheid en professionaliteit.

Als verzorgende IG ben jij een sterke schakel, die er mede toe bijdraagt dat jullie samen de zorg en ondersteuning voor de cliënten waarborgen.

JIJ ZORGT VOOR DE CLIENT

Je denkt natuurlijk in mogelijkheden en oplossingen en je kiest de beste zorg voor de cliënt.
Natuurlijk bezit je het diploma verzorgende IG, ben je flexibel inzetbaar en in het bezit van een rijbewijs. Herken jij je hierin? Neem de regie in eigen hand en solliciteer bij dit team. Zij kijken uit naar jou!

Humanitas zorgt voor jou

• Je kunt zelfstandig werken, met veel regelmogelijkheden. Jij bent de expert.
  • Wij bieden een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Een vaste arbeidsovereenkomst (onbepaalde tijd);
  • Mogelijkheden van korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Leonie Pascual, manager Zorg en Welzijn via telefoonnummer 06- 20038556. Je kunt haar ook bereiken via mailadres lpascual@stichtinghumanitas.nl.

Kijk ook eens op de website naar de filmpjes van collega’s die vertellen over hun werk bij Humanitas.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct.