Verzorgende IG Stichting Humanitas Rotterdam Berberishof, Zorg met verblijf (IMZ), 24-32 uur per week

Zorgregio Humanitas Hillegersberg-Schiebroek en Overschie (HSO) bestaat uit het verpleeghuis Akropolis – de Gerrit Spronkersflat – de Zilverlinde – de Berberishof en de Schiebroekse Parkflat. Centraal staat Akropolis met de twaalf verdiepingen met daarin het verpleeghuis voor zowel de Somatische zorgvraag als de Psychogeriatrische (demente) zorgvraag van cliënten.

Voor onze locatie de Berberishof zijn wij op zoek naar een enthousiaste verzorgende IG voor de intramurale zorg.
De Berberishof is een wooncomplex gericht op kleinschalig wonen. Je staat alleen op een groep van 6 tot 8 bewoners. Uiteraard zijn er altijd collega’s in de buurt.

De bewoner staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. Pb schap is een van de taken. Ook lever je een bedrage aan een goed en veilig woon- en werkklimaat.

JIJ ZORGT VOOR DE CLIENT
Denk jij ook in mogelijkheden? Jij weet wat de cliënt doormaakt, jij bent de expert. Wil je graag met je teamleden en de verpleegkundige de best mogelijke zorg bieden?
Neem de regie in eigen hand en solliciteer bij dit team. Zij kijken uit naar jou.

Je bent een teamspeler, enthousiast, mensgericht, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt ook een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verzorgende IG.

Humanitas zorgt voor jou

• Je kunt zelfstandig werken, met veel regelmogelijkheden. Jij bent de expert;
  • Wij bieden een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Een arbeidsovereenkomst voor 24 tot 32 uur per week;
  • Een vaste arbeidsovereenkomst (contract voor onbepaalde tijd) met 2 maanden proeftijd;
  • Mogelijkheden van korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jacqueline van der Torre, Manager Zorg & Welzijn. Je kunt haar bereiken op 06-19383099.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct