Verpleegkundige niveau 4, Stichting Humanitas Spijkenisse Terras aan de Maas Zorg Met Verblijf (intramuraal), uren in onderling overleg met wisselende diensten

In het prachtige wooncomplex Terras aan de Maas in Spijkenisse wonen 44 bewoners, verdeeld over 4 zorglagen, waarvan 11 bewoners met een somatische indicatie en 33 bewoners met een psychogeriatrisch ziektebeeld.

De teamleden zijn trots op deze werkplek en willen graag een verpleegkundige erbij, die hen helpt om de kennis en vaardigheden nog verder te ontwikkelen en zo de kwaliteit van zorg voor de cliënten te waarborgen. Eigenlijk zoeken ze een duizendpoot in de zorg met ervaring, die met beide voeten in de klei staat en zich het hoofd niet op hol laat brengen. Met andere woorden: in piektijden de handen uit de mouwen steken, de kwaliteit op peil houden en het verzorgen van een klinische les is voor jou vanzelfsprekend.

JIJ ZORG VOOR DE CLIENT

Help je mee om de dag van de cliënt de moeite waard te maken? Samen met de teamleden, de manager en de opleider de kwalitatief beste zorg bieden? Denk jij ook in mogelijkheden?
Jij weet wat de cliënt doormaakt. Jij bent de expert.

Neem de regie in eigen hand en solliciteer bij dit team. Zij kijken naar jou uit.

Humanitas zorgt voor jou!

• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd
  • Een werkplek met als kenmerken: gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Je kunt zelfstandig werken, met veel regelmogelijkheden.
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR)

Stichting Humanitas heeft een Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR) die adviseert over zorginhoudelijke zaken die direct van invloed zijn op de werkvloer. Gevraagd en ongevraagd. Bij het adviseren houdt de VAR zoveel mogelijk rekening houden met de beroepspraktijk. De adviezen dragen bij aan de professionalisering van de verpleegkundige en verzorgende beroepsgroep.

Voor meer informatie kun je bellen naar: Ria Berenschot, manager zorg met verblijf: 06 – 19957951.

Kijk ook eens op de website naar de filmpjes van collega’s die vertellen over hun werk bij Humanitas.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct