Verpleegkundige, Stichting Humanitas Rotterdam Bergweg “De Hofjes”- Zorg met verblijf 32 uur per week

Voor onze locatie De Hofjes op de Bergweg in Rotterdam zijn wij op zoek naar een enthousiaste verpleegkundige voor de intramurale zorg.

De rol

Bij ons staat de bewoner centraal. Dit betekent dat wij het belangrijk vinden dat de dag van de bewoner de moeite waard is en daar besteden we dan ook veel aandacht aan. Als verpleegkundige is persoonlijk begeleiderschap een belangrijke taak, hierin zal je in afstemming met de bewoner, de naasten, collega’s en het multidisciplinaire team invulling geven aan een waardevolle dag en aan een goed en veilig woon- en werkklimaat. Daarnaast zorg je samen met de overige collega’s voor een goede en veilige zorg en een gezellige sfeer voor onze bewoners.

Als verpleegkundige voor de Hofjes ben je in het bezit van het diploma verpleegkundige en een BIG registratie. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s en beschik je over een grote dosis zelfstandigheid. Verder ben/ heb je:

• Mensgericht, een teamspeler, enthousiast en positief ingesteld;
  • Flexibel inzetbaar;
  • Ervaring met het geven van voorlichting, instructie en advies gericht op kwaliteits- en deskundigheidsbevordering;
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal.

• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd (vast contract) voor 32 uur per week;
  • Een werkplek met als kenmerken: gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Margreet Hazekamp, Manager Zorg & Welzijn via 06 – 222 40 324.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct

Integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn en de vergewisplicht is onderdeel van de procedure.

Wij vragen iedere nieuwe medewerker bij indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag op naam van Humanitas te overleggen.