Verzorgende IG Somatiek Stichting Humanitas Rotterdam Akropolis, 24-32 uur per week

Word jij onze nieuwe collega?

Zorgregio Humanitas Hillegersberg-Schiebroek en Overschie (HSO) bestaat uit het verpleeghuis Akropolis – de Gerrit Spronkersflat – de Zilverlinde – de Berberishof en de Schiebroekse Parkflat. Centraal staat Akropolis dat bestaat uit twaalf verdiepingen met daarin het verpleeghuis voor zowel de Somatische zorgvraag als de Psychogeriatrie (demente) zorgvraag van cliënten.

Voor verpleeghuis Akropolis zijn wij op zoek naar enthousiaste Verzorgenden IG voor de somatiek-afdelingen.

De rol

Wanneer je aan de slag gaat als Verzorgende IG – Somatiek bij Stichting Humanitas, dan zul je merken dat de bewoner bij ons centraal staat. Wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. Persoonlijk begeleiderschap is een van de taken, hierin zal je in afstemming met de bewoner, de naasten, collega’s en het multidisciplinaire team invulling geven aan een waardevolle dag en aan een goed en veilig woon- en werkklimaat.

Om bij ons aan de slag te gaan als Verzorgende IG – Somatiek beschik je over een diploma verzorgende IG en bij voorkeur een aantal jaren relevante werkervaring. Verder:

• Je hebt een respectvolle beroepshouding en voert je werk uit met onze vier kernwaarden in je achterhoofd: “Eigen regie, u bepaalt”, “Samen”, “Zoveel mogelijk zelf” en “Ja cultuur, denken in mogelijkheden!”;
  • Je bent mensgericht, een teamspeler, enthousiast, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en je kunt zelfstandig taken uitvoeren;
  • Je beschikt over goede uitdrukkingsvaardigheden in de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.

• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd (vast contract) voor 24 tot 32 uur per week;
  • Een werkplek met een collegiale en gezellige sfeer, en veel ruimte om je verder te ontwikkelen;
  • Mogelijkheden tot doorscholing, deskundigheidsbevordering, BIG-scholing, en de mogelijkheid je te scholen tot examinator en supervisor;
  • Salariëring in FWG 35, conform de CAO VVT; een eindejaarsuitkering van 8,33% en vakantiegeld van 8%;

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Hanane Chariff, afdelingscoördinator van de somatiek-afdeling in Akropolis, op telefoonnummer 010-2713800. Zij beantwoordt je vragen graag.

Humanitas in een notendop? Bekijk de video:

Kom jij ons team versterken?

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct.

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.