Verzorgende IG, Stichting Humanitas De Hofjes – Hoogvliet Zorg met verblijf, 24-28 uur per week

In Hoogvliet “de Hofjes” wonen 18 cliënten met een psychogeriatrische indicatie.
Als verzorgende IG kun je de dag van de cliënt de moeite waard maken. Jij maakt echt het verschil. Dat doe je uiteraard samen met je teamleden, ondersteund door de verpleegkundige en de manager.

Jij zorgt voor de cliënt

Denk jij ook in mogelijkheden? Jij weet wat de cliënt doormaakt, jij bent de expert. Wil je graag met je teamleden en de verpleegkundige de best mogelijke zorg bieden? Uiteraard beschik je over het diploma verzorgende IG. Neem de regie in eigen hand en solliciteer bij dit team. Zij kijken uit naar jou!

Humanitas zorgt voor jou

• Je kunt zelfstandig werken, met veel regelmogelijkheden. Jij bent de expert.
  • Wij bieden een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Uitzicht op een vaste arbeidsovereenkomst;
  • Mogelijkheden van korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Ria Berenschot manager 06-19957951.

Stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct.