Verzorgende IG Stichting Humanitas Rotterdam de Kristal Zorg met Verblijf (IMZ) 24-28 uur per week

Voor onze locatie de Kristal in Rotterdam-Alexander zijn wij op zoek naar een enthousiaste verzorgende IG (niveau 3) voor de intramurale zorg die flexibel inzetbaar is.

Je bent een teamspeler, enthousiast, mensgericht, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt ook een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verzorgende IG.

Taken en verantwoordelijkheden
De bewoner staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. Je levert een bedrage aan een goed en veilig woon- en werkklimaat.

• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd (vast contract) met 2 maanden proeftijd;
  • Een arbeidsovereenkomst voor 24-28 uur per week (in overleg);
  • Een werkplek met als kenmerken: prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jacqueline van der Torre, Manager Zorg & Welzijn. Je kunt haar bereiken op 06-19383099.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct