Planner Stichting Humanitas Rotterdam, Zorg met verblijf (IMZ), 24-28 uur per week binnen het team van de locaties Gerard Goosen, Kristal en Berberishof

Ben jij een planner bent met passie voor het vak en ervaring in de zorg, dan willen we je graag beter leren kennen! Planning/roosteren is een cruciaal onderdeel van het primaire zorgproces. Een goede planning zorgt voor rust en duidelijkheid, een optimaal gebruik van de beschikbare personeelsformatie en voor een optimale kwaliteit van zorgverlening. Als planner bij Humanitas Zorg met Verblijf ga je de uitdaging aan om dit te realiseren. Je schakelt veel met locatiemanager, afdeling coördinatoren en medewerkers

Acute roosterproblemen schrikken jou niet af, met rust en overzicht ga je deze te lijf en los je ze op. Je bewaakt de verwerking van ziekte – en herstelmeldingen in het rooster en je denkt mee over een adequate vervanging in het rooster. Zelfstandig werken binnen de gestelde kaders vind je prettig, maar daarnaast ben je een echte “team player” en werk je goed samen met je collega roosterplanners.

Om bij ons aan de slag te gaan als planner beschik je over een afgeronde MBO 4 opleiding op administratief of logistiek gebied. Je hebt al een aantal jaren relevante werkervaring met personeelsplanning in de zorg (of met complexe planning binnen de logistiek) en je bent bekend met de arbeidstijdenwet en bij voorkeur de CAO VVT. Je hebt goede communicatieve vaardigheden en je laat je niet snel van je stuk brengen. Verder:

• Heb je goede administratieve en computervaardigheden en bij voorkeur heb je ervaring met de software ONS/ NEDAP;
  • Ben je zelfstandig en je weet eventuele planningsproblematieken snel inzichtelijk en bespreekbaar te maken binnen de afdelingen waar je verantwoordelijk voor bent;
  • Ben je tactvol en beschik je over overredingskracht en de vaardigheid om te onderhandelen. In je contacten met medewerkers en leidinggevende zijn dit vereisten en zullen deze kwaliteiten ingezet moeten worden om eventuele weerstanden te overwinnen;
  • Ben je niet alleen accuraat en oplettend, maar spreekt het voor zich dat integriteit en betrouwbaarheid belangrijke kernwaardes voor je zijn;
  • Beschik je over goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal.

• Een uitdagende en lerende organisatie, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Een arbeidsovereenkomst in eerste instantie voor 1 jaar;
  • Salariëring in FWG 40 conform de CAO VVT;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden en mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de locatiemanager Jacqueline van der Torre. Telefoonnummer 010-2713800 of email: jvandertorre@stichtinghumanitas.nl.

Stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct.