Verpleegkundige met coördinerende taken Stichting Humanitas Rotterdam Zorg met Verblijf (IMZ) locatie Bergweg 32-36 uur per week

Op de locatie Bergweg verblijven 29 bewoners met een psychogeriatrisch indicatie. De bewoners wonen in vier Hofjes. De locatie is gesitueerd in de Rotterdamse wijk Het Oude Noorden. Voor deze locatie zijn wij op zoek naar een verpleegkundige die de kwaliteiten en ambitie heeft zich verder te ontwikkelen tot meewerkend afdelingscoördinator van het zorg- en welzijnsteam. Het team bestaat uit contactverzorgenden, verzorgenden, een welzijnsmedewerker, helpenden, gastvrouwen en leerlingen (24 FTE). De verpleegkundige is zichtbaar, deels werkzaam in de zorg en het aanspreekpunt voor collega’s, bewoners en familie. De verpleegkundige ontvangt leiding van de manager.

Je bent mensgericht, enthousiast, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel bewoners en familie als collega’s. Je beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verpleegkundige.

Wij zoeken iemand die open en transparant is in het handelen en in staat is om feedback te geven en te ontvangen. Iemand die de mening van een ander kan respecteren en anderen de ruimte kan geven om te groeien en stappen te zetten. Verder moet je overstijgend kunnen denken, zelfstandig kunnen werken, maar ook een teamspeler zijn. En de ambitie en potentie hebben om op korte termijn door te groeien naar een operationeel leidinggevende functie.

Taken en verantwoordelijkheden:

• Je zorgt – samen met je collega’s– voor goede en veilige zorg en welzijn en een gezellige sfeer voor onze bewoners.
  • Je bewaakt en doet voorstellen om de kwaliteit van zorg te verbeteren
  • Je stimuleert, inspireert en begeleidt de collega’ s om het beste uit henzelf te halen.
  • Je levert een bijdrage aan het werkoverleg;
  • Je zorgt er voor, samen met de locatiemanager, dat op een efficiënte en effectieve manier wordt gewerkt.

Werktijden/werkdagen: onregelmatig (dag/avond/weekend). De ingangsdatum van deze functie is per direct.

• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • Een werkplek met als kenmerken: gezellige sfeer, collegiale samenwerking, zelfstandigheid en doorgroeimogelijkheden;
  • Salariëring in FWG 45, conform de CAO VVT, met doorgroeimogelijkheden;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot scholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Margreet Hazekamp, Locatiemanager Zorg & Welzijn. Je kunt haar bereiken via 06 – 22240324

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct.