Teamleider Huishoudelijke Ondersteuning Stichting Humanitas Rotterdam, 36 uur per week

Voor onze afdeling Huishoudelijke Ondersteuning zijn wij ter uitbreiding van ons team op zoek naar een ervaren teamleider.

De rol

De Teamleider Huishoudelijke Ondersteuning is verantwoordelijk voor de coördinatie rondom de levering van huishoudelijke ondersteuning aan hiertoe geïndiceerde cliënten. Hiertoe geeft hij/zij op afstand leiding aan ca. 150 medewerkers huishoudelijke ondersteuning. De workload betreft ca. 2.000 cliënten bij een 36-urige werkweek. Binnen de teams wordt zo zelfstandig mogelijk gewerkt. De teamleider heeft hier een stimulerende rol in.

Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega met kennis van facilitaire dienstverlening op minimaal MBO-4/HBO niveau inclusief vakgerichte cursussen. Je beschikt over leidinggevende ervaring en hebt meerjarige praktijkkennis op dit vakgebied. Je hebt affiniteit met de GGZ.

Daarnaast beschik je over kennis van de WMO beleidsregels/procedures en het kantelingsprincipe van de WMO. Verder is het belangrijk dat je beschikt over sociale en communicatieve vaardigheden en over volharding en doorzettingsvermogen.

• Een uitdagende baan in een lerende organisatie, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Een arbeidsovereenkomst in eerste instantie voor 1 jaar;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, doorscholing en/of deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Ellen Ketting, Manager Huishoudelijke Ondersteuning via telefoonnummer 010- 2365412 of mailadres eketting@stichtinghumanitas.nl

Stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct.

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.