Verpleegkundigen voor het Mobiele Zorgteam Stichting Humanitas Rotterdam (uren in overleg)

Wij zijn op zoek naar verpleegkundigen! Ben jij die zorg kanjer die wij zoeken? Wil jij aan de slag in een zelfstandig werkende team met een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Lees dan verder, misschien vind je hier je volgende carrière stap!

De rol

Als verpleegkundige in de verpleegkundige dienst heb je een afwisselende baan waarbij je snel moet schakelen. Persoonlijk begeleiderschap is een belangrijke taak binnen je rol en waar jij de verbindende factor bent tussen de verschillende disciplines (bijvoorbeeld de dienstdoende arts). Je bent in staat om een goede triage te doen en de juiste acties in gang te zetten. Je werkt buiten kantoortijden en wie acuut (verpleegkundige) zorg nodig heeft kan een beroep op jouw doen!

Als verpleegkundige voor de verpleegkundige dienst ben je in het bezit van het diploma verpleegkundige, een aantal jaren praktijkervaring en een BIG registratie. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s en beschik je over een grote dosis zelfstandigheid. Verder ben/ heb je:

• goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • professionaliteit hoog in het vaandel staan;
  • flexibel en stressbestendig;
  • pro-actief, nauwkeurig en je presteert goed onder druk;
  • nauwkeurig in verslaglegging en in overdracht.

Wij bieden

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Je bent welkom! Wij beantwoorden je vragen graag. Met alle plezier mag je een dag meelopen en zelf ervaren hoe het bij ons is. Je kunt hiervoor contact opnemen met Seda Khushudyan op onderstaande gegevens.

Verder bieden wij:

• Een arbeidsovereenkomst voor een jaar met vooruitzicht op onbepaalde tijd;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR)
Stichting Humanitas heeft een Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR) die adviseert over zorginhoudelijke zaken die direct van invloed zijn op de werkvloer. Gevraagd en ongevraagd. Bij het adviseren houdt de VAR zoveel mogelijk rekening houden met de beroepspraktijk. De adviezen dragen bij aan de professionalisering van de verpleegkundige en verzorgende beroepsgroep.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Seda Khurshudyan, manager Mobiele zorgteam/ verpleegkundige dienst via telefoonnummer 010-2713800 of 06 83300667 of email: skhurshudyan@stichtinghumanitas.nl.

Kom jij ons team versterken?

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct.