Verzorgende IG voor het Mobiele Zorgteam Stichting Humanitas Rotterdam (uren in overleg )

Wij zijn op zoek naar een verzorgende IG! Ben jij die zorg kanjer die wij zoeken? Wil jij aan de slag in een zelfstandig werkende team met een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Lees dan verder, misschien vind je hier je volgende carrière stap!

De rol

Wanneer je aan de slag gaat als verzorgende IG bij het Mobiele Zorgteam, dan zul je merken dat de cliënt bij ons centraal staat. Wij vinden het belangrijk dat de dag van de cliënt de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan.

Het Mobiele Zorgteam is vanaf 22.00 uur actief. Wie acuut zorg nodig heeft kan een beroep op jouw doen! Je taak is hoofdzakelijk alarmopvolging in de wijk. Ondersteunen van collega’s intramuraal hoort bij je takenpakket. Je werkt nauw samen met een collega verzorgende en dienstdoende verpleegkundige.

Om bij ons aan de slag te gaan als verzorgende IG beschik je over een diploma verzorgende IG en bij voorkeur een aantal jaren relevante werkervaring. Verder:

• Je hebt een respectvolle beroepshouding en voert je werk uit met onze vier kernwaarden in je achterhoofd: “Eigen regie, u bepaalt”, “Samen”, “Zoveel mogelijk zelf” en “Ja cultuur, denken in mogelijkheden!”;
  • Je beschikt over goede uitdrukkingsvaardigheden in de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift;
  • Je een teamspeler, enthousiast en positief, flexibel ingesteld en je kunt zelfstandig taken uitvoeren.

• Een arbeidsovereenkomst met nader te bespreken uren;
  • Een werkplek met als kenmerken: gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Seda Khurshudyan, manager Mobiele zorgteam/ verpleegkundige dienst via telefoonnummer 010-2713800 of 06 83300667 of email: skhurshudyan@stichtinghumanitas.nl.

Kom jij ons team versterken?

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct.