Verzorgende IG Zilverlinde Stichting Humanitas Rotterdam Zorg Met Verblijf (IMZ) avond- en nachtdiensten (uren in onderling overleg)

Wij zijn op zoek naar een verzorgende IG! Ben jij die zorg kanjer die wij zoeken? Lees dan verder, want dan ben je bij ons op het juiste adres.

Zorgregio Humanitas Hillegersberg-Schiebroek en Overschie (HSO) bestaat uit het verpleeghuis Akropolis – de Gerrit Spronkersflat – de Zilverlinde – de Berberishof en de Schiebroekse Parkflat. Voor locatie de Zilverlinde zijn wij op zoek naar een enthousiaste verzorgende IG voor zowel avond- als nachtdiensten.

Je bent mensgericht, een teamspeler, enthousiast, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt ook over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verzorgende IG.

Taken en verantwoordelijkheden

De bewoner staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. Persoonlijk begeleiderschap is een van de taken, hierin zal je in afstemming met de bewoner, de naasten, collega’s en het multidisciplinaire team invulling geven aan een waardevolle dag en aan een goed en veilig woon- en werkklimaat.

• Een arbeidsovereenkomst met uren in onderling overleg;
  • Een werkplek met als kenmerken: gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Seda Khurshudyan, manager van de Zilverlinde, via telefoonnummer 010-2713800 of 06 83300667 of email: skhurshudyan@stichtinghumanitas.nl.

Humanitas in een notendop? Bekijk de video:

Graag alleen solliciteren wanneer je in het bezit bent van het diploma verzorgende IG.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct.

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.