Verzorgende IG Stichting Humanitas Hillegersberg Zorg Thuis (EMZ) uren in overleg

Zorgregio Humanitas Hillegersberg-Schiebroek en Overschie (HSO) heeft cliënten in deze wijken met de meest uiteenlopende zorgvragen. Voor de regio Hillegersberg zijn wij op zoek naar een verzorgende IG voor de extramurale zorg (zorg thuis) voor alle diensten.

Taken en verantwoordelijkheden

De teams regelen in gezamenlijke verantwoordelijkheid, ondersteund door een wijkverpleegkundige en de manager, de zorg en ondersteuning voor de cliënten op het gebied van lichamelijk welbevinden en sociale redzaamheid. De leden van het team bouwen op elkaars deskundigheid en professionaliteit.

Je bent een teamspeler, enthousiast, mensgericht, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt ook een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verzorgende IG (niveau 3).

• Een werkplek met als kenmerken: prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Salariëring in FWG 35;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Caroline Moerman, Manager Zorg & Welzijn via 06-12558740 of e-mail: cmoerman@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct.