Verzorgende IG Stichting Humanitas De Wetering Rotterdam Beverwaard, Zorg met verblijf (IMZ) uren in onderling overleg.

Voor onze locatie de Wetering in Rotterdam Beverwaard zijn wij op zoek naar een enthousiaste verzorgende IG voor de intramurale zorg.

De bewoner staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. Persoonlijk begeleiderschap is een van de taken. Ook lever je een bedrage aan een goed en veilig woon- en werkklimaat.

Je bent een teamspeler, enthousiast, mensgericht, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verzorgende. Je bent bereid alle diensten te draaien.

• Een arbeidsovereenkomst met uren in onderling overleg;
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd (vast contract);
  • Een werkplek met collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Nicolette de Bree, locatiemanager Zorg met Verblijf, via 06-22565711.

Sollciteren

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct