Verzorgende IG NACHTDIENSTEN Stichting Humanitas De Wetering Rotterdam Beverwaard Zorg met verblijf (IMZ), 28 uur per week

Voor onze locatie de Wetering in Rotterdam Beverwaard zijn wij op zoek naar een enthousiaste gediplomeerde verzorgende IG voor de intramurale zorg voor de nachtdiensten.

Je bent een teamspeler, enthousiast, mensgericht, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt ook over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal, goede “digivaardigheid” en bent in het bezit van het diploma verzorgende IG. Daarnaast wil je nachtdiensten draaien.

Taken en verantwoordelijkheden

De bewoner staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. Persoonlijk begeleiderschap is een van de taken. Ook lever je een bijdrage aan een goed en veilig woon- en werkklimaat.

• Een werkplek met als kenmerken: prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Nicolette de Bree, locatiemanager Zorg met Verblijf, via 06-22565711.

Graag alleen solliciteren wanneer je in het bezit bent van het diploma verzorgende IG.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct.