Verzorgenden IG, Stichting Humanitas Rotterdam Lombardijen, Feijenoord en Charlois, Zorg Thuis (EMZ)

Voor de regio’s Rotterdam Lombardijen, Feijenoord en Charlois zijn wij op zoek naar enthousiaste gediplomeerde verzorgenden IG.

Wij vragen

Vooral ervaring als verzorgende IG in de thuiszorg en dat je stevig in je schoenen staat. Je hebt een ondersteunende houding naar de cliënt en zijn netwerk en je bent oplossings- en resultaatgericht. Ben je in het bezit van het diploma verzorgende IG en ben je bereid om alle diensten te draaien? Wil je graag met je teamleden en de verpleegkundige de best mogelijke zorg bieden? Neem de regie in eigen hand en solliciteer bij dit team. Zij kijken uit naar jou!

Ben je niet in het bezit van eigen vervoer? Er zijn dienstfietsen en bedrijfsauto’s beschikbaar!

• Een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Een vaste arbeidsovereenkomst (onbepaalde tijd) met uren in onderling overleg;
  • Mogelijkheden van korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Carla Piket, Manager Gebied Zuid via 06 – 22920130 of cpiket@stichtinghumanitas.nl.

Hebben wij jouw interesse gewekt? Solliciteer nu!

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct.

Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn en de vergewisplicht zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Stichting Humanitas (Rotterdam, Capelle ad IJssel en Spijkenisse) biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3.500 medewerkers en 2.500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.