Recruiter Zorg, Stichting Humanitas Rotterdam, 32 uur per week

Wil jij mensen blij maken met een baan die bij ze past, hou je van successen behalen en deze vieren met je collega’s, denk jij graag in mogelijkheden en kansen? Heb jij ruime ervaring als Intercedent, Recruiter of HR-Adviseur en wil je ons HR team versterken? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zoeken een bevlogen recruiter die zorgprofessionals in hun zoektocht naar een nieuwe uitdaging, binnenhaalt bij Stichting Humanitas!

We zijn op zoek naar een collega die van netwerken houdt en graag zijn/haar eigen toko opbouwt. Op dit moment zijn we de afdeling recruitment binnen Stichting Humanitas aan het opbouwen, dus wij bieden én zoeken eigen initiatief, meedenken en advies!

Je bent eindverantwoordelijk voor het hele wervings- & selectieproces en zo zorg je er samen met de afdeling (recruitment)administratie voor dat alles op HR-gebied geregeld is. Hierbij werk je natuurlijk nauw samen met je collega’s uit de teams die versterking zoeken. Zo kunnen de nieuwe medewerkers onbezorgd aan de slag!

Jouw profiel:

• Je hebt een passende HR- opleiding gedaan en minimaal 3 jaar ervaring met recruitment;
  • Jij houdt van een uitdaging en laat wat je in je hoofd hebt niet snel los;
  • Je bent zowel intern als extern een echte netwerker;
  • Je bezit een ondernemersgeest én teamspirit;
  • Jij hebt goede kennis van social media, jobboards, recruitmentsystemen en -tools;
  • Jij bent energiek, enthousiast en brengt dit over op jouw collega’s en kandidaten;
  • En jij staat in de startblokken om het recruitment – en onboardingsproces te optimaliseren.

• Een marktconform salaris in FWG 50 conform de CAO VVT voor 32 uur per week;
  • Pensioenopbouw bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn;
  • Flexibiliteit in je werkplek. Je standplaats is Akropolis, de teams voor wie je werkt zitten in heel Rotterdam én Hoek van Holland. En natuurlijk kun je thuiswerken;
  • Contract voor 1 jaar, met de intentie te verlengen;
  • Een informele bedrijfscultuur, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, sporten met korting en het fietsplan.

Informatie en sollicitatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Mira Faas, HR Manager Bedrijfsvoering (06-467 48 672).

Hebben wij jouw interesse gewekt? Solliciteer nu!
Stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct.

Stichting Humanitas Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en dienstverlening aan de kwetsbare Rotterdammer van 18 tot 100+. Wij richten ons op op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Onze kernwaarden zijn eigen regie, zoveel mogelijk zelf, betrokkenheid van naasten en denken in mogelijkheden. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 2.500 medewerkers en 1.000 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl.

Recruiter Zorg, Stichting Humanitas Rotterdam, 32 uur per week