Verzorgende IG Stichting Humanitas Rotterdam Steenplaat Zorg Met Verblijf (IMZ), 24-36 uur (in overleg)

Voor onze locatie De Steenplaat in Rotterdam-Feijenoord zijn wij op zoek naar een enthousiaste verzorgende IG voor de intramurale zorg.

Locatie de Steenplaat is mooi gelegen aan de Maas en biedt ruimte aan 48 bewoners verdeeld over 4 afdelingen (1 afdeling Somatiek en 3 PG afdelingen).

Je bent een teamspeler, enthousiast, mensgericht, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt ook over een uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verzorgende IG. Daarnaast ben je beschikbaar voor alle diensten.

Taken en verantwoordelijkheden

De bewoner staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. Persoonlijk begeleiderschap is een van de taken. Ook lever je een bedrage aan een goed en veilig woon- en werkklimaat.

• Een werkplek met als kenmerken: prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Dyantha de Lange, afdelingscoördinator. Je kunt haar bereiken op 06 82134377.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct.