Huishoudelijke Ondersteuning Plus Medewerker, Stichting Humanitas Rotterdam, uren in onderling overleg

Je hebt een passie voor mensen met psychiatrische en/of verslavingsproblematiek. Je weet hoe je hen kunt activeren. Hou jij van uitdaging en sta je stevig in je schoenen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie zijn wij

Wij zijn een team die huishoudelijke ondersteuning en begeleiding biedt aan kwetsbare Rotterdammers.

Wij zijn op zoek naar

Een enthousiaste collega en toevoeging aan ons team de Huishoudelijke Ondersteuning van Stichting Humanitas. Huishoudelijk medewerkers die kwetsbare Rotterdammers niet alleen ondersteunen in en bij het huishouden maar ook begeleiden in hun eigen huis.

Dit is wat je gaat doen

Je biedt begeleiding bij het samen met de bewoner schoonhouden van hun woning en je helpt hen grip te krijgen op hun leven door het aanbrengen van structuur in het huishouden. Je ondersteunt de cliënt in en bij het huishouden.

Je hebt het vermogen om te stimuleren, activeren en motiveren. Je bent flexibel, creatief en je kunt snel anticiperen op diverse situaties. Verder ben je stressbestending, zelfstandig en beschik je over goede sociale vaardigheden. Daarnaast beschik je over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, aangepast aan de doelgroep en situatie. Daarnaast heb je kennis van en werkervaring met schoonmaakmethoden en hygiëneregels en beschik over eigen vervoer zoals een fiets of brommer. We nodigen specifiek studenten van een agogische opleiding uit om te solliciteren en deze baan te combineren met de studie. Wanneer je liever een oproepcontract wilt of een contract voor minder vaste uren per week, dan is dit uiteraard bespreekbaar.

• Een uitdagende werkplek in een team en zelfstandigheid;
  • Een dienstverband met uren in onderling overleg;
  • Pensioenopbouw bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn;
  • Aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, sporten met korting en het fietsplan.

Mocht je vragen hebben, bel dan naar Linda de Krijger, teamleider HO, telefoonnummer 010-271 36 66.

S.V.P. alleen solliciteren wanneer je op fietsafstand van de cliënten woont in (regio Noord): Rotterdam Noord, het Westen, Centrum, Alexander, Capelle aan den IJssel, Hillegersberg, Overschie, Schiebroek, Kralingen of Crooswijk (Regio Zuid): Hoogvliet/Pernis, Charlois en Feijenoord, IJsselmonde, Nissewaard, Rozenburg of Hoek van Holland. Daarnaast is het noodzakelijk dat je over relevante werkervaring in de schoonmaak beschikt en affiniteit met psychiatrische en/of verslavingsproblematiek hebt.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief  met motivatie en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct.

Als je CV en motivatie geschikt zijn, nodigen wij je graag uit voor een kop koffie. Klikt het goed? Dan kun je snel aan de slag. De gesprekken vinden zo snel mogelijk plaats.