Welzijnsmedewerker Stichting Humanitas Rotterdam Berberishof Zorg Met Verblijf (IMZ) 24-28 uur per week

Op de locatie Berberishof verblijven cliënten met een psychogeriatrisch indicatie. De locatie is gesitueerd in de Rotterdamse wijk Schiebroek- Hilgersberg. Voor deze locatie zijn wij op zoek naar een enthousiaste welzijnsmedewerker.

Je bent in het bezit van een diploma van een relevante beroepsopleiding op niveau 4 (bijvoorbeeld SPW 4/ MMZ 4) of een relevant diploma op MBO 3-niveau en hebt door kennis en ervaring een niveau 4 denkniveau verworven. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden zowel mondeling als in schrift. Je hebt een praktische, sociale instelling, bent zelfstandig, creatief en beschikt over een probleemoplossend vermogen. Je bent computervaardig en kunt organiseren en plannen.

Taken en verantwoordelijkheden

Als welzijnsmedewerker faciliteer je de invulling van een dag die voor de cliënt de moeite waard is. Je neemt de cliënt als vertrekpunt en geeft hier samen met de cliënt, mantelzorgers, vrijwilligers en medewerkers van het zorgteam invulling aan. Het coachen van alle betrokkenen is een belangrijk onderdeel van deze functie.

• Een plezierige werkplek met leuke en enthousiaste collega’s en zelfstandigheid;
  • Een arbeidsovereenkomst voor 24-28 uur per week (in onderling overleg);
  • Uitzicht op een vaste arbeidsovereenkomst;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, doorscholing en/of deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jacqueline van der Torre, Manager Zorg & Welzijn. Je kunt haar bereiken op 06-19383099.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct.