Verzorgenden IG Stichting Humanitas Akropolis Rotterdam Zorg Met Verblijf (IMZ), 24-28 uur per week

Akropolis is de grootste locatie van Stichting Humanitas. Dit verpleeghuis telt twaalf verdiepingen en biedt een thuis aan 225 bewoners. Een locatie met een levendige historie en een begrip in Rotterdam. Op dit moment verblijven er bewoners die zorg nodig hebben vanuit lichamelijke beperkingen en psychogeriatrische bewoners.

De vacature voor verzorgende IG is voor de 5e etage van Akropolis. Dit is een somatische afdeling met ook eerste lijn verblijfsplekken. Ben jij die zorgkanjer die wij zoeken?

Je bent mensgericht, een teamspeler, enthousiast, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt ook over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verzorgende IG.

Taken en verantwoordelijkheden

De bewoner staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. Persoonlijk begeleiderschap is een van de taken, hierin zal je in afstemming met de bewoner, de naasten, collega’s en het multidisciplinaire team invulling geven aan een waardevolle dag en aan een goed en veilig woon- en werkklimaat.

• Een arbeidsovereenkomst voor 24 tot 28 uur per week;
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd (vast contract);
  • Een werkplek met als kenmerken: gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Thea Visser-Blom, afdelingscoördinator via 06-20995954 of tvisser@stichtinghumanitas.nl.

Humanitas in een notendop?

Bekijk hier de animatie:

Kom jij ons team versterken?

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het sollicitatieformulier:Solliciteer direct.