Medewerker huishoudelijke ondersteuning plus Stichting Humanitas Rotterdam de Skala, 24 uur per week

Je hebt een passie voor mensen met psychiatrische en/of verslavingsproblematiek. Je weet hoe je hen kunt activeren. Hou jij van uitdaging en sta je stevig in je schoenen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zoeken een medewerker huishoudelijke ondersteuning plus voor onze begeleide woonvoorziening Skala, locatie Steenplaat. Een enthousiaste collega, die kwetsbare Rotterdammers met een psychiatrisch en/of verslaving gaat ondersteunen en begeleiden bij huishoudelijke taken. Je hebt passie voor deze mensen en weet hoe je hen kunt activeren. Houd jij van uitdaging en sta je stevig in je schoenen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie zijn wij?

De Skala biedt begeleiding en zorg aan alcohol- en/of drugsverslaafde cliënten van 55 jaar en ouder, deels met een dak- en/of thuisloos verleden. Er is sprake van GGZ problematiek, in veel gevallen dubbel (zowel verslaving als psychiatrisch). Veel van deze cliënten behoren tot de zogenaamde groep van zorgmijders, die met veel geduld en expertise van ons team begeleiding hebben geaccepteerd en daarmee geen overlast meer veroorzaken voor hun omgeving.

Dit is wat je gaat doen

Je biedt begeleiding bij het samen met de bewoner schoonhouden van hun woning en je helpt hen grip te krijgen op hun leven door het aanbrengen van structuur in het huishouden. Je ondersteunt de bewoner in en bij het huishouden.

Je hebt het vermogen om te stimuleren, activeren en motiveren. Je bent flexibel, creatief en je kunt snel anticiperen op diverse situaties. Verder ben je stressbestending, zelfstandig en beschik je over goede sociale vaardigheden. Daarnaast beschik je over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, aangepast aan de doelgroep en situatie.

• Een uitdagende werkplek in een team en zelfstandigheid;
  • Een dienstverband van gemiddeld 24 uur per week;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen het team;
  • Aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden.

Mocht je vragen hebben, bel dan naar Jasper de Kind, teamcoördinator de Skala, tel: 06-82597191

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:
Solliciteer direct.

Als je CV en motivatie geschikt zijn, nodigen wij je graag uit voor een kop koffie. Klikt het goed? Dan kun je snel aan de slag. De gesprekken vinden zo snel mogelijk plaats.