Afdelingscoördinator Stichting Humanitas Rotterdam, Bertus Bliekhuis in Hoek van Holland, Zorg met Verblijf (IMZ), 32 uur per week

In de mooie badplaats Hoek van Holland staat het Bertus Bliekhuis van Stichting Humanitas Rotterdam. Het Bertus Bliekhuis biedt ruimte aan 43 bewoners, verdeeld over 3 afdelingen (2 somatiek en 1 PG). Voor het Bertus Bliekhuis zijn wij op zoek naar een enthousiaste afdelingscoördinator.

Je bent in het bezit van het MBO-diploma verpleegkundige en hebt HBO werk- en denkniveau. Bovendien heb je een goed organisatievermogen en beschik je over goede communicatieve, coachende, sociale en management vaardigheden. Je bent enthousiast, initiatiefrijk, overtuigend, betrouwbaar, doortastend en overtuigend. Je hebt coördinerende of leidinggevende ervaring en ben je in staat om het primaire zorgproces op orde te brengen en te houden. Daarnaast heb je affiniteit met PG en somatische doelgroepen.

Taken en verantwoordelijkheden

De afdelingscoördinator heeft in het Bertus Bliekhuis de aansturing over circa 21 fte. De afdelingscoördinator vormt samen met de (kwaliteits)verpleegkundige een duo/ tandem. Focus van de (kwaliteits)verpleegkundige ligt op sturing in de kwaliteit van zorg. Beiden rapporteren aan de locatiemanager.
De belangrijkste speerpunten zijn goed werkklimaat, formatie, leidinggeven aan de medewerkers, verzuim en productie.

• Een uitdagende opdracht, lerende organisatie, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Een arbeidsovereenkomst in eerste instantie voor 1 jaar;
  • Salariëring conform de CAO VVT;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, doorscholing en/of deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Leonie Pascual, Manager Zorg & Welzijn via telefoonnummer 06-200 38 556 of email: lpascual@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct.

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.