Coördinator restaurants Stichting Humanitas Rotterdam, 36 uur per week

De restaurants op onze locaties Akropolis en Gerard Goosen vervullen een sleutelrol op het gebied van samenkomen, genieten, even “eruit” zijn voor onze bewoners, familie en personeel. Ook bezoekers en mensen uit de wijk kunnen bij ons terecht.

De dienstverlening in onze restaurants bevindt zich in een overgangsfase. We hebben de stap gezet naar meer gerichte dienstverlening. Onderdeel hiervan is de integratie van (een deel van de producten uit) de huidige winkel in het restaurant op de locatie Akropolis, waardoor een zogeheten food court ontstaat.

Wat ga je doen?

Je bent een meewerkend leidinggevende met verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van de dienstverlening en de geleverde producten. Je geeft vanuit een positieve en enthousiaste houding leiding aan de medewerkers van de restaurants.

Ook op financieel vlak ben jij verantwoordelijk. Je stelt de begroting op, bewaakt de budgetten en zorgt voor voldoende omzet. Kortom, een financieel gezonde bedrijfsvoering is voor jou vanzelfsprekend.

Jouw profiel:

• Je bent in het bezit van een relevant diploma op tenminste op minimaal mbo 4-niveau;
  • Je beschikt over vakkennis, vaardigheden en ervaring in de horeca. Ervaring met leidinggeven in deze sector is vereist;
  • Je bent in het bezit van een verklaring Sociale Hygiëne;
  • Je hebt kennis van het HACCP-systeem;
  • Je hebt gevoel voor hygiëne en bent op de hoogte van hygiënische werkomstandigheden;
  • Je kunt medewerkers motiveren en stimuleren;
  • Je bent een teamspeler die ook goed kan samenwerken met de overige disciplines van de vestigingen;
  • Je bent zelfstandig, initiatiefrijk, beschikt over sociale vaardigheden en bent stressbestendig.

• Gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Een arbeidsovereenkomst voor 36 uur per week (fulltime);
  • Ruimte voor eigen ontwikkeling;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, een eindejaarsuitkering van 8,33%, sporten met korting, een fietsplan en een goede pensioenvoorziening bij pensioenfonds PFZW.

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Dennis Faas, manager facilitair, via telefoonnummer 06-83145215.

Kom jij ons team versterken?

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief met motivatie en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct.

Coördinator restaurants Stichting Humanitas Rotterdam, 36 uur per week