Wijkverpleegkundige Stichting Humanitas Spijkenisse Zorg Thuis (EMZ) 16 uur per week

Als wijkverpleegkundige bij Stichting Humanitas heb je een uitdagende functie met veel vrijheid. Je benadert zelfstandig huisartsen, gezondheids- en welzijnsdiensten en werft actief cliënten. Je bent de spin in het web van de zorg en je ondersteunt en coacht meerdere teams met complexe zorgvragers. De leden van het team bouwen op elkaars deskundigheid en professionaliteit.
Bij Humanitas werken wij volgens het kwaliteitskader wijkverpleegkundigen. Voor de regio Spijkenisse zijn wij op zoek naar een wijkverpleegkundige voor Zorg Thuis (extramuraal).

Wij vragen

Vooral ervaring als wijkverpleegkundige in de thuiszorg en dat je stevig in je schoenen staat. Je bent een teamspeler, hebt geen 9-tot-5-mentaliteitn, beschikt over coachende vaardigheden, hebt een ondersteunende houding naar de cliënt en zijn netwerk en je bent oplossings-, resultaat- en klantgericht. Je bent in het bezit van het diploma Verpleegkundige niveau 5 (HBO –V), bent BIG-geregistreerd en beschikt over eigen vervoer (brommer of auto). Bovendien heb je humor en empathisch vermogen. Ervaring met indiceren is een pré.

• Een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Een vaste arbeidsovereenkomst;
  • Mogelijkheden van korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR)

Stichting Humanitas heeft een Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR) die adviseert over zorginhoudelijke zaken die direct van invloed zijn op de werkvloer. Gevraagd en ongevraagd. Bij het adviseren houdt de VAR zoveel mogelijk rekening met de beroepspraktijk. De adviezen dragen bij aan de professionalisering van de verpleegkundige en verzorgende beroepsgroep.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Leonie Pascual, Manager Zorg & Welzijn. Je kunt haar bereiken via 06-200 38 556 of via de e-mail: lpascual@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct.

Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn en de vergewisplicht zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Stichting Humanitas (Rotterdam, Capelle ad IJssel en Spijkenisse) biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3.500 medewerkers en 2.500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.