Helpende Rotterdam Oost

Wij zijn voor de regio Rotterdam Oost (Alexander en Capelle aan den IJssel) op zoek naar een gediplomeerde helpende met medicijncertificaat voor Zorg Thuis (extramuraal).

Je wilt graag worden uitgedaagd om de beste mogelijkheid of oplossing te vinden voor de cliënt. Je bent in het bezit van het diploma Helpende Zorg & Welzijn niveau 2 met een medicijncertificaat, beschikt over eigen vervoer (auto/brommer) en hebt affiniteit met de ouderenzorg. Je bent flexibel, staat stevig in je schoenen en hebt goede sociale vaardigheden. Je toont je betrokken bij het zorgproces van de cliënten en vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Daarnaast is recente relevante werkervaring een absolute vereiste.

• Een arbeidsovereenkomst voor 16 tot 20 uur per week;
  • Een werkplek met prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aanstelling als medewerker verzorging;
  • Zicht op een vaste aanstelling;
  • Salariëring in FWG 25, conform de CAO VVT, het salaris bedraagt minimaal € 1.863,09 en maximaal € 2.555,74 bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je onregelmatigheidstoeslag;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantiegeld van 8%, een fietsplan en collectieve zorgverzekeringen;
  • Mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering;

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marten IJzerman, manager Zorg en Welzijn via telefoonnummer 06-19699243.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct. Vergeet hierbij niet te vermelden dat je op deze vacature Helpende Rotterdam Oost solliciteert.

Helpende Rotterdam Oost