Medewerker verzorging Stichting Humanitas De Wetering Rotterdam Beverwaard Zorg met verblijf (IMZ), uren in onderling overleg

Voor onze locatie de Wetering in Rotterdam Beverwaard zijn wij op zoek naar een enthousiaste gediplomeerde medewerker verzorging voor de intramurale zorg.
De bewoner staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. Persoonlijk begeleiderschap is een van de taken. Ook lever je een bijdrage aan een goed en veilig woon- en werkklimaat. Ben jij die gediplomeerde medewerker verzorging die het hart op de juiste plaats heeft voor onze bewoners met een pg-indicatie, dan nodigen wij je uit te solliciteren.

Humanitas zorgt voor jou

• Wij bieden een informele sfeer en collegiale samenwerking;
  • Uitzicht op een vaste arbeidsovereenkomst;
  • Mogelijkheden van korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Nicolette de Bree, locatiemanager Zorg met Verblijf, via 06-22565711.

Stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het sollicitatieformulier Solliciteer direct