Afdelingscoördinator Stichting Humanitas De Wetering Rotterdam Beverwaard 28-32 uur per week

Voor onze locatie de Wetering in Rotterdam Beverwaard zijn wij op zoek naar een enthousiaste (lerende/beginnende) afdelingscoördinator voor 28 tot 32 uur per week.

Je werkt graag in de ouderenzorg bij zowel somatiek als PG. Je bent in het bezit van het MBO-diploma verpleegkundige en hebt HBO werk- en denkniveau. Jouw kernkwaliteiten zijn samenwerken, kwaliteit van zorg, werkbegeleiding en bereid zijn de handen uit de mouwen te steken. Bovendien heb je een goed organisatievermogen en beschik je over goede communicatieve, coachende, sociale en leidinggevende vaardigheden. Je bent enthousiast, initiatiefrijk, betrouwbaar, doortastend en overtuigend. Je hebt ambities tot coördinerende of leidinggevende taken en ben je in staat om het primaire zorgproces op orde te brengen en te houden met de teams.

Taken en verantwoordelijkheden

De afdelingscoördinator is verantwoordelijk voor de aansturing van het huidige team en het aansturen van de kwaliteit van de zorg die geboden wordt. De belangrijkste speerpunten zijn goede kwalitatieve zorg, een professioneel en prettig werkklimaat, bewaken budgetten, leidinggeven aan de medewerkers, verzuim en productie. Je legt hierbij verantwoording af en wordt ondersteund door de locatiemanager.

• Een arbeidsovereenkomst in eerste instantie voor 1 jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Salariëring conform de CAO VVT;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, scholing en/of deskundigheidsbevordering;
  • Uitdaging, een leuk team en coaching door de senior coördinator.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Nicolette de Bree, locatiemanager Zorg met Verblijf, via 06-22565711.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct.

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.