Verpleegkundigen Stichting Humanitas Rotterdam Akropolis Zorg Met Verblijf (IMZ), uren in overleg

Wij zijn op zoek naar verpleegkundigen! Ben jij die zorg kanjer die wij zoeken? Wil jij werken op een afdeling somatiek of juist PG? Lees dan verder, misschien vind je hier je volgende carrière stap!

Zorgregio Humanitas Hillegersberg-Schiebroek en Overschie (HSO) bestaat uit het verpleeghuis Akropolis – de Gerrit Spronkersflat – de Zilverlinde – de Berberishof en de Schiebroekse Parkflat. Centraal staat Akropolis dat bestaat uit twaalf verdiepingen met daarin het verpleeghuis voor zowel de Somatische zorgvraag als de Psychogeriatrie (demente) zorgvraag van cliënten.

Voor verpleeghuis Akropolis zijn wij op zoek naar een enthousiaste verpleegkundige voor een afdeling somatiek en een enthousiaste verpleegkundige voor een PG-afdeling.

De rol

Bij ons staat de bewoner centraal. Dit betekent dat wij het belangrijk vinden dat de dag van de bewoner de moeite waard is en daar besteden we dan ook veel aandacht aan. Als verpleegkundige is persoonlijk begeleiderschap een belangrijke taak, hierin zal je in afstemming met de bewoner, de naasten, collega’s en het multidisciplinaire team invulling geven aan een waardevolle dag en aan een goed en veilig woon- en werkklimaat.

In deze rol werk je nauw samen met de afdelingscoördinator. Gezamenlijk stellen jullie het jaarplan op en draag je bij aan het bewaken van continuïteit – en kwaliteit van zorg en welzijn.

Als verpleegkundige voor Akropolis ben je in het bezit van het diploma verpleegkundige, een aantal jaren praktijkervaring en een BIG registratie. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s en beschik je over een grote dosis zelfstandigheid. Verder ben/ heb je:

• Mensgericht, een teamspeler, enthousiast en positief ingesteld;
  • Flexibel inzetbaar;
  • Ervaring met het geven van voorlichting, instructie en advies gericht op kwaliteits- en deskundigheidsbevordering;
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal.

Wij zoeken iemand die open en transparant is in het handelen en in staat is om feedback te geven en te ontvangen. Iemand die de mening van een ander kan respecteren en anderen de ruimte kan geven om te groeien en stappen te zetten.

• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd (vast contract) met nader te bespreken uren;
  • Een werkplek met als kenmerken: gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR)
Stichting Humanitas heeft een Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR) die adviseert over zorginhoudelijke zaken die direct van invloed zijn op de werkvloer. Gevraagd en ongevraagd. Bij het adviseren houdt de VAR zoveel mogelijk rekening houden met de beroepspraktijk. De adviezen dragen bij aan de professionalisering van de verpleegkundige en verzorgende beroepsgroep.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Gine Vredeveld, Locatiemanager Akropolis via telefoonnummer 010-2713800 of 06 22898228 of email: gvredeveld@stichtinghumanitas.nl.

Humanitas in een notendop? Bekijk de video:

Kom jij ons team versterken?

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.