Verzorgende IG Stichting Humanitas Spijkenisse Zorg Thuis (EMZ)

Het team in Spijkenisse wil graag een nieuwe collega erbij. Het team wordt ondersteund door de wijkverpleegkundige en de manager om gezamenlijk op zoek te gaan naar de best mogelijke oplossingen voor de cliënten. Het team bouwt op elkaars deskundigheid en professionaliteit.

Als verzorgende IG ben jij een sterke schakel, die er mede toe bijdraagt dat jullie samen de zorg en ondersteuning voor de cliënten waarborgen.

JIJ ZORGT VOOR DE CLIENT

Je denkt natuurlijk in mogelijkheden en oplossingen en je kiest de beste zorg voor de cliënt.
Natuurlijk bezit je het diploma verzorgende IG, ben je flexibel inzetbaar, zelfstandig en in het bezit van eigen vervoer. Bovendien ben je communicatief vaardig, beschik je over empathisch vermogen en ben je een actief teamlid. Herken jij je hierin? Neem de regie in eigen hand en solliciteer bij dit team. Zij kijken uit naar jou.

Humanitas zorgt voor jou

– Je kunt zelfstandig werken, met veel regelmogelijkheden. Jij bent de expert.
– Wij bieden een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
– Een vaste arbeidsovereenkomst (onbepaalde tijd) voor 12-16 uur per week;
– Salariëring in FWG 35, conform de CAO VVT;
– Mogelijkheden van korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Leonie Pascual, manager Zorg en Welzijn via telefoonnummer 06- 20038556. Je kunt haar ook bereiken via mailadres lpascual@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:

Solliciteer direct

Stichting Humanitas (Rotterdam, Capelle ad IJssel en Spijkenisse) biedt hoogwaardige zorg en dienstverlening aan de kwetsbare Rotterdammer van 18 tot 100+. Wij richten ons op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Onze kernwaarden zijn eigen regie, zoveel mogelijk zelf, betrokkenheid van naasten en denken in mogelijkheden. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 2.500 medewerkers en 1.000 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl.

Verzorgende IG Stichting Humanitas Spijkenisse Zorg Thuis (EMZ)