Planner bij Stichting Humanitas Rotterdam De Steenplaat, 24 uur per week

Voor onze locatie de Steenplaat (Rotterdam Feijenoord) zijn wij op zoek naar een planner! Als jij een planner bent met passie voor het vak en ervaring in de zorg, dan willen we je graag beter leren kennen. Grote kans dat wij die volgende carrière stap voor je hebben!

De rol

Planning/roosteren is een cruciaal onderdeel van het primaire zorgproces. Een goede planning zorgt voor rust en duidelijkheid, een optimaal gebruik van de beschikbare personeelsformatie en voor een optimale kwaliteit van zorgverlening.

Als planner bij De Steenplaat ga je de uitdaging aan om dit te realiseren. Binnen Zorg met Verblijf (intramurale zorg) ligt de nadruk op het maken van een basisplanning en om deze zo goed mogelijk te bezetten met de beschikbare formatie. Je schakelt veel met de coördinatoren van de locatie en met de medewerkers. Je maakt een kwalitatief goed en kosten efficiënt rooster die aansluit bij de zorgvraag van de verpleeghuisbewoners.

Acute roosterproblemen schrikken jou niet af, met rust en overzicht ga je deze te lijf en los je ze op. Je bewaakt de verwerking van ziekte – en herstelmeldingen in het rooster en je denkt mee over een adequate vervanging in het rooster. Zelfstandig werken binnen de gestelde kaders vind je prettig, maar daarnaast ben je een echte “team player” en werk je goed samen met je collega roosterplanners. Jullie dragen gezamenlijk de zorg voor een eenduidige manier van werken en het maken van vlekkeloze planningen voor de gehele locatie.

Een leuke en uitdagende rol voor een gedreven professional die in ieder probleem de oplossing ziet!

Jouw profiel:

• Om bij ons aan de slag te gaan als planner beschik je over een afgeronde MBO 4 opleiding op administratief of logistiek gebied. Je hebt al een aantal jaren relevante werkervaring als planner in de zorg (of als planner in de logistieke sector) en je bent bekend met de arbeidstijdenwet en bij voorkeur de CAO VVT. Je hebt goede communicatieve vaardigheden en je laat je niet snel van je stuk brengen. Verder:
  • Heb je goede administratieve en computervaardigheden en bij voorkeur heb je ervaring met de software ONS/ NEDAP;
  • Heb je ervaring met het plannen van zorgteams.
  • Ben je zelfstandig en je weet eventuele planningsproblematieken snel inzichtelijk en bespreekbaar te maken binnen de afdelingen waar je verantwoordelijk voor bent;
  • Ben je tactvol en beschik je over overredingskracht en de vaardigheid om te onderhandelen. In je contacten met medewerkers en leidinggevende zijn dit vereisten en zullen deze kwaliteiten ingezet moeten worden om eventuele weerstanden te overwinnen;
  • Ben je niet alleen accuraat en oplettend, maar spreekt het voor zich dat integriteit en betrouwbaarheid belangrijke kernwaardes voor je zijn;
  • Ben je creatief, probleemoplossend, kun je goed samenwerken en ben je stressbestendig;
  • Beschik je over goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal.

• Een uitdagende en lerende organisatie, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Een arbeidsovereenkomst in eerste instantie voor 1 jaar;
  • Salariëring in FWG 40 conform de CAO VVT;
  • Pensioenopbouw bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn;
  • Aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, sporten met korting en het fietsplan en mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Leonie Wijnaldum, Manager Zorg met Verblijf via telefoonnummer 06 – 33887895 of lwijnaldum@stichtinghumanitas.nl.

SVP alleen solliciteren wanneer je beschikt over werkervaring als planner in de zorg of logistieke sector in verband met de complexiteit van de planning.

Stuur je sollicitatiebrief en CV via deze sollicitatieknop Solliciteer direct of mail beide documenten onder vermelding van “planner Steenplaat” in de de onderwerpregel naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Planner bij Stichting Humanitas Rotterdam De Steenplaat, 24 uur per week