Verzorgenden IG, Stichting Humanitas Rotterdam Beverwaard, Zorg Thuis (EMZ), 24 uur per week

Voor de regio Rotterdam Beverwaard zijn wij op zoek naar enthousiaste gediplomeerde verzorgenden IG voor zwangerschapsvervanging voor de periode van 15 december 2021 tot en 15 april 2022.

Wij vragen

Vooral ervaring als verzorgende IG in de thuiszorg en dat je stevig in je schoenen staat. Je hebt een ondersteunende houding naar de cliënt en zijn netwerk en je bent oplossings- en resultaatgericht. Ben je in het bezit van het diploma verzorgende IG en ben je bereid om alle diensten te draaien? Wil je graag met je teamleden en de verpleegkundige de best mogelijke zorg bieden? Neem de regie in eigen hand en solliciteer bij dit team. Zij kijken uit naar jou. Ben je niet in het bezit van eigen vervoer? Er zijn dienstfietsen en bedrijfsauto’s beschikbaar!

• Een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Een arbeidsovereenkomst voor 24 uur per week;
  • Mogelijkheden van korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Carla Piket, Manager Gebied Zuid via 06 – 22920130 of cpiket@stichtinghumanitas.nl.

Hebben wij jouw interesse gewekt? Solliciteer nu!
Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv via deze sollicitatieknop Solliciteer direct of mail beide documenten onder vermelding van “VIG Beverwaard” naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn en de vergewisplicht zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Stichting Humanitas (Rotterdam, Capelle ad IJssel en Spijkenisse) biedt hoogwaardige zorg en dienstverlening aan de kwetsbare Rotterdammer van 18 tot 100+. Wij richten ons op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Onze kernwaarden zijn eigen regie, zoveel mogelijk zelf, betrokkenheid van naasten en denken in mogelijkheden. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 2.500 medewerkers en 1.000 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl.