Medewerker Flex (helpende/VIG) Stichting Humanitas Rotterdam

Ben jij de collega die alle cliënten van Humanitas kwalitatief goede zorg kan geven? Vind je het een uitdaging om op verschillende locaties en bij verschillende teams te werken? Wil je je eigen rooster bepalen, flexibiliteit en dus werken wanneer jij wilt? Dan ben je bij ons op het juiste adres!

Voor het Flexbureau van Humanitas zijn wij op zoek naar enthousiaste en ervaren medewerkers verzorging en verzorgenden IG voor met name Zorg Thuis (extramuraal), maar ook voor Zorg met Verblijf (intramuraal). De contracturen zijn onderling bespreekbaar.

Jouw profiel:

• Je bent in het bezit van het diploma Helpende Zorg & Welzijn, bij voorkeur aangevuld met een medicijncertificaat voor de functie van medewerker verzorging;
  • Of je bent in het bezit van het diploma Verzorgende IG voor de functie van verzorgende IG;
  • Je bent in het bezit van eigen vervoer (bij voorkeur auto of brommer);
  • Je beschikt over relevante werkervaring;
  • Je vindt het een uitdaging om bij verschillende locaties/regio’s in Rotterdam e.o. te werken;
  • Je wilt ervaring in verschillende teams opdoen;
  • Je houdt van dynamisch werk;
  • Je bent flexibel inzetbaar en wilt graag zelf bepalen wanneer je werkt;
  • Je zoekt een goede balans tussen werk en privé.

• Een arbeidsovereenkomst voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een contract met uren in onderling overleg;
  • Een informele bedrijfscultuur, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Salariëring in FWG 25 (medewerker verzorging) en FWG 35 (verzorgende IG);
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%, conform de CAO VVT;
  • Pensioenopbouw bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden: van korting bij sporten, fietsplan tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Wendy van Herk, coördinator Flexbureau via wvherk@stichtinghumanitas.nl.

Hebben wij jouw interesse gewekt? Solliciteer nu!

Stuur je sollicitatiebrief en CV onder vermelding van Humanitas Flex naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: LINK.

Medewerker Flex (helpende/VIG) Stichting Humanitas Rotterdam