Verzorgende IG Stichting Humanitas Rotterdam Team Delfshaven/Centrum Zorg Thuis (uren in overleg)

In onze regio Delfhaven/Centrum kloppen steeds meer cliënten aan bij Humanitas. Het team kan de zorg voor meer cliënten garanderen als nieuwe collega’s het team komen versterken. Wij zijn daarom op zoek naar verzorgenden IG voor deze regio.

Ben je niet in het bezit van eigen vervoer om naar de cliënten te reizen? Geen probleem! Er zijn dienstfietsen en bedrijfsauto’s beschikbaar! Heb je wel eigen vervoer, dan krijg je uiteraard een reiskostenvergoeding en worden de gemaakte parkeerkosten vergoed volgens de reiskostenregeling van Humanitas.

Denk jij ook in mogelijkheden? Jij weet wat de cliënt doormaakt, jij bent de expert. Ben je in het bezit van het diploma verzorgende IG en ben je bereid om dag- en avonddiensten te draaien? Wil je graag met je teamleden en de wijkverpleegkundige de best mogelijke zorg bieden?
Neem de regie in eigen hand en solliciteer bij dit team. Zij kijken uit naar jou!

HUMANITAS ZORGT VOOR JOU

• Je kunt zelfstandig werken, met veel regelmogelijkheden. Jij bent de expert.
  • Wij bieden een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Uitzicht op een vaste arbeidsovereenkomst;
  • Mogelijkheden van korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Henny van Beelen, Manager Zorg Thuis. Je kunt haar bereiken via 06- 51393443 of via de e-mail: hvanbeelen@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv via de sollicitatieknop naar: Solliciteer direct of mail beide documenten onder vermelding van “VIG Delfshaven” in de onderwerpregel naar: sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Stichting Humanitas (Rotterdam, Capelle ad IJssel en Spijkenisse) biedt hoogwaardige zorg en dienstverlening aan de kwetsbare Rotterdammer van 18 tot 100+. Wij richten ons op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Onze kernwaarden zijn eigen regie, zoveel mogelijk zelf, betrokkenheid van naasten en denken in mogelijkheden. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 2.500 medewerkers en 1.000 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl.