Wijkverpleegkundigen Rotterdam Oost

Voor Stichting Humanitas zoeken wij wijkverpleegkundigen in regio Rotterdam Oost (Alexander, Ommoord, Nesselande en Capelle a/d IJssel).

Als wijkverpleegkundige bij Stichting Humanitas heb je een uitdagende functie als HBO verpleegkundige met veel vrijheid. Je bent de spin in het web van de zorg, hebt een hands-on mentaliteit en affiniteit met het coachen van je teamgenoten. Geeft de kreet “geen woorden, maar daden” jou energie en ben je een geboren netwerker? Dan zijn wij opzoek naar jou!

Ben je niet in het bezit van eigen vervoer om naar de cliënten te reizen? Geen probleem! Er zijn dienstfietsen en bedrijfsauto’s beschikbaar Heb je wel eigen vervoer dan krijg je uiteraard een reiskostenvergoeding en worden de gemaakte parkeerkosten vergoed volgens de reiskostenregeling van Humanitas.

• Een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Een arbeidsovereenkomst met een contractduur in overleg;
  • Salariëring conform de CAO VVT;
  • Mogelijkheden van korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering;
  • Ruimte om te werken aan persoonlijke en professionele groei en ruimte om te sparren met de manager van deze regio.

Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR)
Stichting Humanitas heeft een Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR) die adviseert over zorginhoudelijke zaken die direct van invloed zijn op de werkvloer. Gevraagd en ongevraagd. Bij het adviseren houdt de VAR zoveel mogelijk rekening met de beroepspraktijk. De adviezen dragen bij aan de professionalisering van de verpleegkundige en verzorgende beroepsgroep.

Spreekt deze vacature jou aan? Dan wil ik je graag uitnodigen voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek onder het genot van een kop koffie. Hopelijk spreken we elkaar binnenkort. Tot dan!

Marten IJzerman

Wij vragen

Vooral ervaring als wijkverpleegkundige in de thuiszorg en dat je stevig in je schoenen staat. Je hebt een ondersteunende houding naar de cliënt en zijn netwerk en je bent oplossings- en resultaatgericht. Je bent in het bezit van het diploma Verpleegkundige niveau 5 (HBO –V) en bij voorkeur een rijbewijs. Ben je nog niet helemaal klaar met je opleiding HBO-V, maar zit je wel in het laatste jaar van de opleiding? Ook dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marten IJzerman, Manager extramurale zorg via 06-19699243 of mijzerman@stichtinghumanitas.nl

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv via deze sollicitatieknop Solliciteer direct of mail deze onder vermelding van “wijkverpleegkundige Oost” in de onderwerp regel naar: sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Wijkverpleegkundigen Rotterdam Oost