Medewerker verzorging Stichting Humanitas Rotterdam IJsselmonde ZORG THUIS (EMZ), 20 uur per week

Ben jij die verzorgende 2 plus die ouderen in de thuiszorg wil ondersteunen langer thuis te kunnen wonen? In de wijk IJsselmonde kunnen we een leuke collega gebruiken die de handen uit de mouwen kan steken.

Team IJsselmonde is een professioneel en hecht team. Wij hebben wat voor elkaar over en de cliënt staat altijd bij ons centraal. Voor dit leuke team zijn wij op zoek naar een gediplomeerde medewerker verzorging met medicijncertificaat voor Zorg Thuis (extramuraal).

Je wilt graag worden uitgedaagd om de beste mogelijkheid of oplossing te vinden voor de cliënt. Je bent in het bezit van het diploma Helpende Zorg & Welzijn niveau 2 met een medicijncertificaat, hebt affiniteit met de ouderenzorg en je beschikt over eigen vervoer (auto/brommer). Een fiets kan natuurlijk ook, maar dan verwachten wij wel dat je zonder moeite van de ene naar de andere cliënt in de regio IJsselmonde kunt fietsen.

Daarnaast ben je flexibel, sta je stevig in je schoenen, kun je goed zelfstandig werken en heb je goede sociale vaardigheden. Je toont je betrokken bij het zorgproces van de cliënten en vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je wilt ouderen ondersteunen in langer thuis te wonen. Tenslotte is recente relevante werkervaring een absolute vereiste.

• Een arbeidsovereenkomst voor 20 uur per week;
  • Een werkplek met prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden; van korting bij sporten tot doorscholing (niveau 3 bijvoorbeeld) en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jorina Gelderblom, Manager Zorg Thuis via 06 22217267 of jgelderblom@stichtinghumanitas.nl.
Hebben wij jouw interesse gewekt? Solliciteer nu!

Stuur je sollicitatiebrief en cv via deze sollicitatieknop Solliciteer direct of mail beide documenten onder vermelding van “Medewerker verzorging IJsselmonde” naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Stichting Humanitas is lid van het Rotterdams Platform tegen Arbeidsdiscriminatie. Samen met andere organisaties maken wij ons sterk vóór gelijke kansen en tegen discriminatie op de arbeidsmarkt. Wij vragen iedere nieuwe medewerker om bij indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag op naam van Humanitas te overleggen.