Verzorgende IG NACHTDIENSTEN Stichting Humanitas Rotterdam Hannie Dekhuijzen Zorg met Verblijf (IMZ) 24 uur per week

Hannie Dekhuijzen is een dynamisch verpleeghuis waar ouderen met dementie wonen. Zij leven in woongroepen met ruimte afdelingen waar zorg op maat wordt geleverd en waarin de mens centraal staat. Hannie Dekhuijzen is een huis in een wijk die leeft. De locatie is goed bereikbaar met openbaar vervoer en er is parkeergelegenheid aanwezig. Voor de nachtdiensten zijn wij op zoek naar een verzorgende IG. Ben je nieuwsgierig? Kom dan de sfeer proeven!

Jij zorgt voor de cliënt

Denk jij ook in mogelijkheden? Jij weet wat de cliënt doormaakt, jij bent de expert. Wil je graag met je teamleden en de verpleegkundige de best mogelijke zorg bieden?
Neem de regie in eigen hand en solliciteer bij dit team. Zij kijken uit naar jou.

Humanitas zorgt voor jou:

• Je kunt zelfstandig werken, met veel regelmogelijkheden. Jij bent de expert;
  • Wij bieden een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd (vast contract) voor 24 uur per week;
  • Mogelijkheden van korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met een van de afdelingscoördinatoren:
Sylvia de Bruin via telefoonnummer 06-12460108;
Conny Feteris via telefoonnummer 06-53303684.

Stuur je sollicitatiebrief en CV via deze sollicitatieknop Solliciteer direct of mail beide documenten onder vermelding van “VIG nacht HD” naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Stichting Humanitas (Rotterdam, Capelle ad IJssel en Spijkenisse) biedt hoogwaardige zorg en dienstverlening aan de kwetsbare Rotterdammer van 18 tot 100+. Wij richten ons op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Onze kernwaarden zijn eigen regie, zoveel mogelijk zelf, betrokkenheid van naasten en denken in mogelijkheden. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 2.500 medewerkers en 1.000 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl