Medewerker verzorging Stichting Humanitas Rotterdam Akropolis 2e en 7e etage, 20 uur

Akropolis is de grootste locatie van Humanitas en is een levendig wooncomplex in de Rotterdamse wijk Hillegersberg met 225 bewoners. Een begrip in Rotterdam! Akropolis vormt samen met de Gerrit Spronkersflat, de Zilverlinde en het verpleeghuis Akropolis een woon-zorgcomplex. Centraal staat de twaalf verdiepingen tellende toren met daarin het verpleeghuis voor mensen die vanuit lichamelijke beperkingen zorg nodig hebben en mensen die door dementie zorg en persoonlijke aandacht nodig hebben.

Voor verpleeghuis Akropolis zijn wij op zoek naar een enthousiaste medewerker verzorging voor de 2e en 7e etage. Dit zijn psychogeriatrische afdelingen. Deze afdelingen zijn sinds kort weer in gebruik en zijn helemaal opgeknapt.

Je bent een betrokken collega met oog en hart voor de bewoners. Jij bent in het bezit van het diploma helpende niveau 2 en hebt affiniteit met de ouderenzorg. Je bent flexibel, staat stevig in je schoenen en hebt goede sociale vaardigheden. Je toont je betrokken bij het zorgproces van de bewoners en vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Daarnaast beschik je over recente relevante werkervaring.

Taken en verantwoordelijkheden:

• Dagelijkse verzorging aan bewoners;
  • Toezicht en nabijheid bieden;
  • Echte aandacht voor de bewoners door bijvoorbeeld een praatje bij de koffie, een spelletje spelen etc.;
  • Samen met je collega’s het gezellig en aangenaam houden van de leefomgeving.

• Gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Een arbeidsovereenkomst met uren in onderling overleg;
  • Salariëring conform de CAO VVT;
  • Ruimte voor eigen ontwikkeling;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, doorscholing en/of deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Leendert van Vreeswijk, afdeling coördinator 7e en 2e etage via 06-33347740 of LVreeswijk@stichtinghumanitas.nl. Hij beantwoordt je vragen graag.

Hebben wij jouw interesse gewekt? Solliciteer nu!

Stuur je sollicitatiebrief en cv via deze sollicitatieknop Solliciteer direct. Vergeet niet om bij motivatie aan te geven welke locatie of regio je voorkeur heeft. Je kunt ook je cv en sollicitatiebrief onder vermelding van “Medewerker verzorging Akropolis 2e en 7e etage” mailen naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.