Meewerkend aandachtsvelder opleiden Stichting Humanitas Rotterdam Zorg Thuis Humanitas aan Zee (Hoek van Holland)

Voor de regio Humanitas aan Zee (Hoek van Holland) zijn wij op zoek naar een meewerkend aandachtsvelder opleiden, die onze leerlingen en stagiaires begeleiding wil bieden. De functie aandachtsvelder opleiden betreft 4 uur per week, de overige uren ben je meewerkend als verzorgende IG of verpleegkundige op route.

Wat ga je doen?

Als aandachtsvelder opleiden ben je de spil tussen de organisatie en de opleiding. Een belangrijke functie die ervoor zorgt dat wij als Humanitas aan Zee de kwaliteit van zorg kunnen blijven leveren die wij verwachten. Je verzorgt de praktijkopleiding van leerlingen (BBL/duaal en BOL, (mbo of hbo) waarbij je hun begeleidt, ondersteunt en coacht tijdens hun beroepsopleiding tot verzorgende of verpleegkundige. Daarnaast ben je ook kritisch op onze Academie, zodat we een nog hogere kwaliteit van scholing en opleiden kunnen leveren. Je participeert in opleidingsvraagstukken en bewaakt en optimaliseert het leer- en opleidingsklimaat op afdelings- en locatieniveau op de aan jouw toegewezen afdeling(en). Naast aandachtsvelder opleiden werk je als niveau 3 of 4 in de thuiszorg in Hoek van Holland.

Natuurlijk vinden wij het ook belangrijk dat jij jezelf kan blijven ontwikkelen. Binnen Humanitas is er volop aandacht voor opleiding, ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden!

Herken jij je hierin? Solliciteer dan vandaag nog en ga binnenkort aan de slag als meewerkend aandachtsvelder opleiden in de regio Hoek van Holland.

Wat bieden wij jou?

• Een arbeidsovereenkomst voor 24 tot 28 uur per week;
  • Een opleiding praktijkopleider niveau 4 bij het Albeda college;
  • Een werkplek met een collegiale en gezellige sfeer en veel ruimte om je verder te ontwikkelen;
  • Werkdagen zijn bespreekbaar;
  • Salariëring conform de CAO VVT, een eindejaarsuitkering van 8,33% en vakantiegeld van 8%;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidswoorden zoals sporten met korting, fietsplan en korting op zorgverzekeringen;

Is dit de baan voor jou?

• Je bent in het bezit van het diploma verzorgende IG of verpleegkundige niveau 4;
  • Je bent in het bezit van het diploma aandachtsvelder opleiden of je bent bereid deze opleiding te volgen;
  • Je bent iemand die anderen weet te inspireren, motiveren en coachen;
  • Je hebt een zorghart en werkt graag mee aan de ontwikkeling van jouw collega’s;
  • Je bent een teamspeler, maar kunt ook goed zelfstandig werken;
  • Je bent iemand die goed kan organiseren;
  • Je bent stressbestendig en flexibel;
  • Je bent empathisch ingesteld en kunt goed communiceren;
  • Je bent in het bezit van eigen vervoer (auto/ brommer);
  • Ervaring in examinering en begeleiding is een pré.

Aan de slag!

Is dit de baan voor jou? Wacht dan niet langer en solliciteer!
Wil je toch nog iets meer weten? Neem dan contact op met Leonie Pascual, Manager Zorg en Welzijn via telefoonnummer 06-20038556.

Stuur je sollicitatiebrief en CV onder vermelding van “aandachtsvelder HAZ” via deze sollicitatieknop Solliciteer direct of mail beide documenten naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.