Verzorgende IG Hoogvliet ZORG THUIS (EMZ) uren in onderling overleg

Het team in Hoogvliet wil graag een nieuwe collega erbij. Het team wordt ondersteund door de wijkverpleegkundige en de manager om gezamenlijk op zoek te gaan naar de best mogelijke oplossingen voor de cliënten. Het team bouwt op elkaars deskundigheid en professionaliteit.

Als verzorgende IG ben jij een sterke schakel, die er mede toe bijdraagt dat jullie samen de zorg en ondersteuning voor de cliënten waarborgen.

JIJ ZORGT VOOR DE CLIENT

Je denkt natuurlijk in mogelijkheden en oplossingen en je kiest de beste zorg voor de cliënt.
Natuurlijk bezit je het diploma verzorgende IG, ben je flexibel inzetbaar en in het bezit van een rijbewijs. Herken jij je hierin? Neem de regie in eigen hand en solliciteer bij dit team. Zij kijken uit naar jou.

Humanitas zorgt voor jou

• Je kunt zelfstandig werken, met veel regelmogelijkheden. Jij bent de expert.
  • Wij bieden een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Contract met uren in overleg;
  • Salariëring in FWG 35, conform de CAO VVT, het salaris bedraagt minimaal € 2.200,70 en maximaal €2.937,68 bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je onregelmatigheidstoeslag;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantiegeld van 8%, een fietsplan en collectieve zorgverzekeringen;
  • Mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering;

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Caroline Moerman, manager Zorg en Welzijn via telefoonnummer 06 -12 55 87 40.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct.

Stichting Humanitas is lid van het Rotterdams Platform tegen Arbeidsdiscriminatie. Samen met andere organisaties maken wij ons sterk vóór gelijke kansen en tegen discriminatie op de arbeidsmarkt.Wij vragen iedere nieuwe medewerker om bij indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag op naam van Humanitas te overleggen.

Stichting Humanitas (Rotterdam, Capelle ad IJssel en Spijkenisse) biedt hoogwaardige zorg en dienstverlening aan de kwetsbare Rotterdammer van 18 tot 100+. Wij richten ons op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Onze kernwaarden zijn eigen regie, zoveel mogelijk zelf, betrokkenheid van naasten en denken in mogelijkheden. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 2.500 medewerkers en 1.000 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl.

Verzorgende IG Hoogvliet ZORG THUIS (EMZ) uren in onderling overleg