Helpende Hillegersberg Zorg Thuis (EMZ)

Zorgregio Humanitas Hillegersberg-Schiebroek en Overschie (HSO) heeft cliënten in deze wijken met de meest uiteenlopende zorgvragen. Voor de regio Hillegersberg zijn wij op zoek naar een ervaren helpende voor de extramurale zorg (zorg thuis) voor alle diensten.

Dit ben jij

Je wilt graag worden uitgedaagd om de beste mogelijkheid of oplossing te vinden voor de cliënt. Je bent in het bezit van het diploma Helpende Zorg & Welzijn niveau 2 en bij voorkeur een medicijncertificaat, beschikt over eigen vervoer (auto/brommer) en hebt affiniteit met de ouderenzorg. Je bent flexibel, staat stevig in je schoenen en hebt goede sociale vaardigheden. Je toont je betrokken bij het zorgproces van de cliënten en vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Daarnaast is recente relevante werkervaring een absolute vereiste.

• Een arbeidsovereenkomst met uren in onderling overleg;
  • Aanstelling als medewerker verzorging;
  • Een werkplek met prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Salariëring in FWG 25, conform de CAO VVT, het salaris bedraagt minimaal € 2.077,40 en maximaal € 2.638,80 bruto per maand bij een 36-urige werkweek Daarnaast ontvang je onregelmatigheidstoeslag;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantiegeld van 8%, het fietsplan en collectieve zorgverzekeringen;

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Caroline Moerman, Manager Zorg & Welzijn via 06-12558740.

Stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website Solliciteer direct:

Helpende Hillegersberg Zorg Thuis (EMZ)