Wijkverpleegkundige Team Hoogvliet Zorg Thuis (EMZ) 32 uur per week

Als wijkverpleegkundige bij Stichting Humanitas heb je een uitdagende functie met veel vrijheid. Je benadert zelfstandig huisartsen, gezondheids- en welzijnsdiensten en werft actief cliënten. Je bent de spin in het web van de zorg en je ondersteunt en coacht meerdere teams met complexe zorgvragers. De leden van het team bouwen op elkaars deskundigheid en professionaliteit. Bij Humanitas werken wij volgens het kwaliteitskader wijkverpleegkundigen.

Voor het Team Hoogvliet zijn wij op zoek naar een wijkverpleegkundige voor Zorg Thuis (extramuraal).

Wij vragen

Vooral ervaring als wijkverpleegkundige in de thuiszorg en dat je stevig in je schoenen staat. Je hebt een ondersteunende houding naar de cliënt en zijn netwerk en je bent oplossings- en resultaatgericht. Je bent in het bezit van het diploma Verpleegkundige niveau 5 (HBO –V) en een rijbewijs.

• Een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd  (vast contract) met twee maanden proeftijd;
  • Salariëring in FWG 50, conform de CAO VVT, het salaris bedraagt minimaal €2.863,68 en maximaal €3.942,98 bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je onregelmatigheidstoeslag;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantiegeld van 8%, een fietsplan en collectieve zorgverzekeringen;
  • Mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering;

Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR)
Stichting Humanitas heeft een Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR) die adviseert over zorginhoudelijke zaken die direct van invloed zijn op de werkvloer. Gevraagd en ongevraagd. Bij het adviseren houdt de VAR zoveel mogelijk rekening met de beroepspraktijk. De adviezen dragen bij aan de professionalisering van de verpleegkundige en verzorgende beroepsgroep.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Caroline Moerman, manager Zorg en Welzijn via telefoonnummer 06 -12 55 87 40.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv via deze sollicitatieknop Solliciteer directof mail deze onder vermelding van “wijkverpleegkundige Team Hoogvliet” in de onderwerp regel naar: sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Wijkverpleegkundige Team Hoogvliet Zorg Thuis (EMZ) 32 uur per week