Helpende Hoek van Holland Zorg Thuis (EMZ)

Ben jij die helpende plus die ouderen in de thuiszorg wil ondersteunen langer thuis te kunnen wonen? In Hoek van Holland kan Stichting Humanitas Rotterdam een leuke collega gebruiken die de handen uit de mouwen wil steken.

Waar ga jij werken?

Je komt te werken in een team dat in ontwikkeling is. Het team in Hoek van Holland, bestaande uit helpenden, verzorgenden, verpleegkundigen en een manager, gaat gezamenlijk op zoek naar de best mogelijke oplossingen voor de cliënten. Wij bouwen op elkaars deskundigheid en professionaliteit. Geen dag is hetzelfde, wat het werken bij dit team juist zo leuk maakt.

Hoe ziet jouw rol eruit?

De cliënt staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de cliënt de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. Persoonlijk begeleiderschap is een van de taken. Ook lever je een bijdrage aan een goed en veilig woon- en werkklimaat. Je draagt zorg voor de dagelijkse verzorging van cliënten (wassen, aankleden, eten, drinken etc.). Je draagt bij aan de kwaliteit en continuïteit van de zorgverlening.

Ben jij die gediplomeerde helpende plus die het hart op de juiste plaats heeft voor onze cliënten, dan nodigen wij je van harte uit te solliciteren. Wij bieden een zelfstandige functie waarbij je toch ook samen met je team werkt. Geen dag is hetzelfde!

Dit ben jij

Je wilt graag worden uitgedaagd om de beste mogelijkheid of oplossing te vinden voor de cliënt. Je bent uiteraard in het bezit van het diploma Helpende Zorg & Welzijn niveau 2 met een medicijncertificaat, hebt affiniteit met de ouderenzorg en je beschikt over eigen vervoer (auto/brommer).

Daarnaast ben je flexibel, sta je stevig in je schoenen, kun je zowel goed zelfstandig als samenwerken en heb je goede sociale vaardigheden. Je toont je betrokken bij het zorgproces van de cliënten en vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je wilt ouderen ondersteunen in langer thuis te wonen.

• Een arbeidsovereenkomst met uren die afgestemd zijn op jouw voorkeur, variërend van 12 tot 16 uur per week;
  • Aanstelling als medewerker verzorging;
  • Een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Salariëring in FWG 25, conform de CAO VVT, het salaris bedraagt minimaal € 2.077,40 en maximaal € 2.638,80 bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je onregelmatigheidstoeslag;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantiegeld van 8%, een fietsplan en collectieve zorgverzekeringen;
  • Mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering;

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jorina Gelderblom, Manager Zorg Thuis via 06 22217267. Hebben wij jouw interesse gewekt? Solliciteer nu!

Stuur je sollicitatiebrief en cv onder vermelding van “Helpende Hoek van Holland ZT” via deze sollicitatieknop Solliciteer direct of mail beide documenten naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Helpende Hoek van Holland Zorg Thuis (EMZ)